Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

ROZDANIE 31.08. - 31.10.

Z okazji mojego pierwszego miesiąca na bloggerze organizuję dla Was ROZDANIE! 
Dłuuugo się zastanawiałam nad nagrodami.. Czy zrobić trzy mniejsze, żeby była większa szansa na wygraną, czy jedną wielką? Przeglądałam najróżniejsze przeszłe i obecne rozdania, aby zobaczyć mniej więcej jak wyglądają takie zestawy nagród, żeby nie odbiegać zbytnio atrakcyjnością rozdania. Mam z natury dobre serduszko i zawsze jest mi przykro jak nie mogę obdarować wszystkich, którzy się o to starają. Niestety, nawet gdybym bardzo tego chciała, nie mogę zadowolić wszystkich, ale mogę... Sprawić, że uśmiechną się przynajmniej trzy (3!) osoby :-)

Oto, co mam Wam do zaoferowania:
1. Żel peelingujący do ciała Truskawka z Wanilią Marion 100ml.
2. Rewitalizujący płyn do kąpieli o zapachu Jaśminu MARIZA 500ml
3. Ujędrniające masło do ciała o zapachu Melona MARIZA 200ml
4. Olejek do kąpieli Rozgrzanie Spa Marion 20ml
5. Gorąca kuracja do włosów wypadających Marion 10ml
6. Nawilżająco-odżywcza maska na twarz Marion 15ml
7. Maseczka odżywczo-nawilżająca Marion 7,5ml
8. Krem rumiankowy do pielęgnacji rąk i paznokci regenerujący MARIZA 100ml
9. Krem do stop nawilżająco-wygładzający MARIZA 100ml
10. Grafitowa konturówka do brwi ze szczoteczką MARIZA 
11. Wrzosowy lakier do paznokci MARIZA 5ml
12. Różowy (neonowy) lakier do paznokci MARIZA 10ml




+ nagrody niespodzianki, które mają być niespodziankami i nie dowiecie się za żadne skarby co to będzie, póki nie rozpakujecie paczuszek  :)

I to wszystko zostanie podzielone na trzy zestawy, w każdym z nich znajdzie się po jednym kosmetyku do kąpieli, jednym pielęgnacyjnym, jednym kolorowym i jednej masce na twarz lub włosy + oczywiście niespodzianki. 







Kusząca propozycja? 

Zatem przejdźmy do konkretów. Jeżeli:

1. Zostaniesz publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polubisz mój fanpage na FB ---> tutaj
3. Wstawisz notkę/banner o rozdaniu na swojego bloga. (nieobowiązkowo +2 pkt.)
4. Zostawisz pod tym postem swoje zgłoszenie.

Możesz liczyć na nagrodę! 

Jest jedna, bardzo ważna zasada: ilość nagród uzależniona jest od ilości uczestników! A dokładniej:

I Nagroda 10-30 zgłoszeń
II Nagrody 31-60 zgłoszeń
III Nagrody 61 < zgłoszeń



czyli to wcale nie jest tak dużo, da się zrobić, prawda? :)


*    *    *


REGULAMIN
1. Fundatorką nagród i organizatorką Rozdania jestem ja - Karolina Juszczak.
2. Aby rozdanie się odbyło, musi być przynajmniej 10 uczestników!
3. Wszystkie produkty będące nagrodami są nowe.
4. Rozdanie trwa od 31.08. - 31.10.2013
5. Ogłoszenie zwycięzcy/ów nastąpi w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.
6. Na adres zwycięzcy czekam 3 dni od dnia ogłoszenia wyników, jeżeli go nie otrzymam, losuję inną osobę.
7. Nagrody są wysyłane paczką pocztową TYLKO na terenie Polski!
*    *    *


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Lubię na FB jako:
Adres bloga:
Adres e-mail:
Notka/banner: TAK/NIE

Życzę powodzenia! 
Mam nadzieję, że będę miała możliwość rozdania wszystkich przygotowanych dla Was nagród! :)

2 komentarze:

  1. Lubię na FB jako: Testowanie-recenzowanie
    Adres bloga: http://testowanie-recenzowanie.blogspot.com/
    Adres e-mail: Andzia6668@wp.pl
    Notka/banner: TAK/NIE- Nie

    OdpowiedzUsuń