Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Wyprawa na miasto


W związku z tym, że muszę się chwilowo wstrzymać z recenzjami, pochwalę Wam się moimi ostatnimi zakupami :)  
Eye-liner Wibo – ok. 8zł
Lakier Astor – ok. 5,50zł 

Barwniki do tkanin – 2zł/szt. 
Przerabiam ubrania, a że teraz woodstock – miałam więcej zamówień i trzeba było zrobić zapas :)
A teraz gwóźdź programu – sandałki za 35zł zakupione w sklepiku o wdzięcznej nazwie „Tanie Obuwie”. W związku z tym, że w sandałkach chodzę sporadycznie nie było sensu przeznaczać większej kwoty na ten zakup. Poza tym są bardzo wygodne i od razu mi się spodobały (co jest rzadkością i z wyborem butów zawsze mam problem). 
Oprócz tego byłam jeszcze w SH po koszulki do przeróbki i udało mi się znaleźć dobrej jakości katankę i jeansy. Zdjęć już tu nie będę stawiać, bo poszło do klienta, ale może jeszcze mi się uda kiedyś zrobić fotkę :)  
To dzisiaj na tyle, mam nadzieję, że następny wpis to będzie już recenzja :)  
Do następnego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz