Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyczekana przesyłka i wczorajsze mini-zakupy :)


Witajcie Kochani :*

Dzisiaj tylko kilka zdań, bo nie mam weny żeby sklecić sensowną notkę, od czwartku się okropnie czuję, od anginy, przez kobiece sprawy aż do reakcji alergicznej na antybiotyk.. :( Humor mi dzisiaj poprawiła paczka od JM Spa & Wellness i dostawa koralików, jednak nie podziałało to tak dobrze na mdłości jak na moją psychikę. 

Na początek przesyłka: 



1. Jedwab w sprayu MARION 130ml
2. Peeling do ciała MARION Truskawka z wanilią 100ml
3. Kremowa maska MARION Kawior 30ml
4. Peeling do ciała MARION Mleczko kokosowe 100ml
5. Peeling do ciała MARION Palona kawa 100ml
6. Peeling do ciała MARION Biała czekolada z pomarańczą 100ml
7. Eliksir prostujący włosy KERATIN MARION 50ml
8. Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym MARION 120ml


Dodam, że dzięki możliwości skorzystania z bonu 30 zł, za całość (już z przesyłką) zapłaciłam 39,10 :)


Teraz wczorajsze mini-zakupy z supermarketu: 

1. Gąbka do kąpieli 3,25zł
2. Krem do twarzy poprawiający koloryt Ziaja Masło Kakaowe 3,19zł
3. Lakier do paznokci Mr Nail biały 4,99


I jeszcze na koniec moje dzisiejsze prace:

1. Bransoletka Shamballa z trzema kulkami cyrkoniowymi oplecionymi nylonowym sznurkiem 15zł
2. Bransoletka Shamballa z siedmioma kulkami cyrkoniowymi i dwunastoma kulkami hematytowymi na nylonowym sznurku z plecionym zapięciem 25zł


To na tyle, do następnego! :*




2 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki, bardzo lubię hematyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają, pochlebstwa bardzo mnie motywują do dalszej pracy :-) a co do hematytu.. jest piękny w swej prostocie i ma niezwykłą moc ;-)

      Usuń