Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Ziaja: Szampon Intensywne Wygładzanie


No to lecimy z pierwszą recenzją Kochani :-)
Dlaczego tak szybko? Przecież dopiero dostałaś paczkę! – pomyślicie pewnie.
Otóż bardzo miłym zbiegiem okoliczności w paczce startowej od
dostałam szampon, którego uzywam już od dłuższego czasu i jestem z niego bardzo zadowolona!
Może na początek trochę teorii :
Ziaja: Szampon Intensywne Wygładzanie do Włosów Niesfornych
„Delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.
DZIAŁANIE:
* Wyraźnie wygładza włosy na całej długości.
* Zapobiega ich splątaniu i ułatwia rozczesywanie.
* Zapewni9a włosom długotrwałą miękkośc i połysk.
EFEKT:
* Włosy gładkie, pełne blasku.
* Lepiej się rozczesują i układają.
SPOSÓB UŻYCIA:
Szampon nanieść na włosy i masować do uzyskania piany.
Dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. 
Polecamy stosowanie odżywki i maski z jedwabiem jako intensywną pielęgnację wygładzającą.”
A teraz moja opinia:
Producenci nie skłamali na opakowaniu, przynajmniej w stosunku do moich włosów. Miałam problem z niesfornymi końcówkami (od rozjaśniania moje włosy były szorstkie i przesuszone). Mam fryzurę „boba” i końcówki wywijały mi się na zewnątrz, przez co, jeśli nie użyłam prostownicy wyglądałam jak, jak ja to mówię „ciotka Klotka”. Juz po pierwszym użyciu tego szamponu zauważyłam ogromną poprawę. Włosy nie dość, że stały się gładkie, miękkie i bardzo miłe w dotyku, to jeszcze jakby od tego wygładzania same się rozprostowały, więc już nie muszę katować tych i tak zniszczonych końcówek prostownicą!
Zawsze lubiłam kosmetyki tej firmy, oprócz dobrej jakości mają przystępne ceny – idealne na moją kieszeń.
Moja ocena produktu w skali od 1 do 10 to: 10!
Wielki plus dla JM Spa & Wellness za to, że tak im się udało trafić w moje upodobania :)
Szampon do nabycia tutaj
Cena: 9,10 zł
Stosunek ceny do jakości: byłabym w stanie dać za niego więcej, bo naprawdę pomaga!
Pozdrawiam i zachęcam do wyrazania swojej opinii na temat tego produktu,
do następnego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz