Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

MARIZA - Nawilżający balsam do ciała

O proszę, jak mi ładnie idzie dzisiaj, gdyby mój iphone robił ładne zdjęcia przy sztucznym świetle, to pewnie bym zrecenzowała tej nocy wszystko co mam w domu :) a tak zostało mi ostatnie zdjęcie kosmetyku i chyba będę zmuszona powrócić dopiero jutro.

Przedstawiam Wam kolejny kosmetyk z linii Spa MARIZA, którego ostatnio używam:
"Nawilżający balsam do ciała z zieloną herbatą i olejkiem awokado" o zapachu jaśminu.

Kilka słów od producenta:

"Nawilżający balsam o aksamitnej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało a aromat jaśminu z nutą mandarynki zapewnia  odprężenie, poprawia nastrój i pobudza zmysły. Bogata formuła preparatu zawiera zieloną herbatę, olejek awokado, masło shea, alantoinę oraz d-pantenol, dzięki którym posiada silne działanie nawilżające,  odżywcze oraz ujędrniające. Odbudowuje  i  wzmacnia  naturalną warstwę hydrolipidową skóry chroniąc ją przed nadmierną utratą wilgoci oraz niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Poprawia  jej elastyczność i sprężystość. Skóra staje się idealnie nawilżona, jędrna i jedwabiście gładka o lekkim, subtelnym zapachu."





Opakowanie jest poręczne, można je postawić na nakrętce, dzięki czemu nie trzeba machać buteleczką przed każdym użyciem :) Pachnie ładnie, jednak czuć jakąś chemię. Jakoś tak po jaśminowym balsamie spodziewałam się większego "wow" pod względem zapachu. No cóż, nie ma produktów idealnych, w tym wypadku jest to dla mnie jeden, jedyny minus. Konsystencja balsamu jest lekka, dobrze się wchłania, nawilża i nie pozostawia tłustego filmu. Skóra jest gładka, bardzo przyjemna w dotyku. Kolor dokładnie taki jak widać, buteleczka jest przeźroczysta, jednak nie możemy dokładnie zobaczyć ile kosmetyku nam zostało, ponieważ bardzo trzyma się on ścianek butelki - czuję, że żeby wydobyć resztki będzie trzeba rozcinać opakowanie. O, już mamy drugi minus.. przeliczyłam się :) Alee.. ten nie jest tak istotny :P Wyrównajmy to takim plusem na koniec - każda tego typu butelka balsamu MARIZA jest ofoliowana i zgrzana. Mamy więc pewność, że produktu nikt nie używał. 

Polecam, warto wypróbować :) 

Cena katalogowa: ok. 13zł/250ml

Do następnego! :*

2 komentarze:

  1. Jeżeli pachnie jaśminem to musi to być piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jednak spodziewałam się po nim czegoś więcej :)

      Usuń