Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Paczuszka testowa od JM Spa & Wellness

Witajcie Kochani! :)
Dziś humorek mi dopisuje, od rana miło spędzałam czas, kuzynka wpadła na kawusię, plotkowałyśmy sobie o balsamach i innych kosmetykach, a tu puka listonosz.. Zdziwiona biegnę wyjaśnić co jest grane, bo przecież nic ostatnio nie zamawiałam, ale ku memu miłemu zaskoczeniu nie musiałam lecieć po portfel :-) Zawitała dziś do mnie paczuszka testowa od
 Znajdowały się w niej takie oto kosmetyki:




Dwie maski na włosy (nie mogę się doczekać testów!), jedna na twarz (testować będzie moja mamcia, bo chyba jednak moja dwudziestoletnia cera nie jest jeszcze cerą dojrzałą), jedwab do włosów i peeling truskawkowo-waniliowy, którego recenzję możecie przeczytać tutaj (juz go miałam, ale cieszę się że znalazł się w paczce - dzięki temu mam już jeden kosmetyk na moje pierwsze blogowe rozdanie :) ).

Niebawem recenzje tych produktów, najpierw jednak muszę nadrobić zaległości, a że mój TŻ do jutra w pracy - mam nadzieję kilka dzisiaj wstawić :)

Do następnego! :*

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Może również otrzymasz w ramach współpracy z JM Spa & Wellness :) Jeżeli jednak Ci się nie poszczęści w tej kwestii, będziesz mogła niebawem wziąć udział w rozdaniu u mnie na blogu :-) Planuję kilka małych nagród zamiast jednej dużej, co zwiększy szanse na zwycięstwo :-)

      Usuń
  2. czy ta paczka jest testowa za sierpien???czy dopiero nawiązałaś współprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja paczka testowa za sierpień. Współpracę nawiązałam w lipcu :)

      Usuń