Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

MARIZA - Poziomkowe masło do ciała

Nie witam się, bo to już dzisiaj nie pierwszy post. Nie mogę, a właściwie nie chce mi się spać. Prawdę mówiąc piszę do Was głownie jak TŻ pracuje, bo jak jest w domu to nie mam czasu, więc może to i dobrze, że nie śpię - nadgonię trochę z recenzjami. 

Przedstawiam Wam więc moje cudeńko:
" Odżywcze masło do ciała z olejkiem migdałowym i bawełną" 
Jest to kosmetyk z linii Spa MARIZA o zapachu poziomki. Pachnie cudnie - uwierzcie! 

Kilka słów od producenta:

"Odżywcze masło o gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało i otula je aromatem świeżych poziomek przynosząc słodycz i poprawiając nastrój. Bogata formuła preparatu zawiera olejek migdałowy, bawełnę, d-pantenol, masło shea i witaminę E, dzięki którym intensywnie odżywia oraz nawilża nawet bardzo suchą skórę. Posiada właściwości wygładzające, regenerujące i ujędrniające. Odbudowuje oraz wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka. delikatnie go natłuszcza, łagodzi podrażnienia, likwiduje uczucie napięcia i szorstkości. Masło nadaje skórze wyjątkową miękkość, gładkość oraz pozostawia na skórze delikatny, słodki zapach. "  (Uff - wklepywałam ręcznie :/) 




Jak wygląda opakowanie widać na zdjęciu - plastikowy słoiczek. W nim znajduje się gęste, cudnie pachnące masło o kolorze dokładnie takim samym jak naklejka z opisem. Masełko jest zabezpieczone aluminiowym wieczkiem, co jest gwarancją tego, że nikt tam przed nami paluchów nie maczał :) 

Nie wszędzie się smaruję tym masełkiem, a właściwie, smaruję nim pupę, uda, ramiona i czasami dekolt, a resztę maziam tylko "po łebkach", ponieważ masełko jest gęste i na całość poszłoby go baardzo dużo. Czyli jedyny minus jaki dostrzegłam - mało wydajny produkt. Reszta jest na piątkę. Nie pozostawia tłustego filmu, skóra jest bardzo przyjemna w dotyku oraz co dla mnie bardzo ważne - zapach jest cudowny podczas smarowania, ale długo nie utrzymuje się na ciele - co mi bardzo odpowiada.

Polecam jak najbardziej! Ja również nie poprzestanę na jednym opakowaniu :)




Cena katalogowa: ok. 13zł/200ml 





2 komentarze: