Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

MARIZA Care & Colour - czerwień z drobinkami

Mam dla Was dzisiaj kilka recenzji, które przygotowałam sobie w ciągu ostatnich dni, jednak nie wstawiałam ich, ponieważ nie miałam aparatu - a co to za recenzja bez dokumentacji fotograficznej :)

Na pierwszy ogień wrzucam lakier do paznokci o pięknym kolorze od MARIZY. Piękny, lecz nietrwały.

Oto, jak się prezentuje:



Strona wizualna kosmetyku: kształt buteleczki możecie ocenić na podstawie zdjęcia - niczym się nie wyróżnia. Pędzelek długi i cienki, lecz nie utrudnia to malowania. Konsystencja rzadka, ale również nie stanowi to problemu. Na opakowaniu mamy napisane: "Aby uzyskać trwałą i gładką powłokę malować dwukrotnie odtłuszczone paznokcie." - producent stawia sprawę jasno i to się chwali.
Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach - to takie kobiece!
To jest moja pierwsza czerwień z drobinkami i mogę powiedzieć z czystym sumieniem - kolor obłędny!

Jednak polecić go mogę jedynie na specjalne okazje - wyjście, impreza, randka itd., ponieważ jest bardzo nietrwały. Pomalowałam nim pazurki rano - już po umyciu włosów zauważym, że na końcówkach paznokci się zdarł. Po całym dniu musiałam go zmyć, żeby nie wyglądać jak flejtuch.

Cena katalogowa: ok. 8zł/10ml

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz