Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

Astor Dark Water Blue - trafiony zakup


Tak jak pisałam w poprzednim poście, mam Wam dziś do pokazania bardzo fajny lakier do paznokci. Kupiłam go w Rossmannie na promocji ok. miesiąca temu, na początku nie byłam do niego przekonana - cienki pędzelek, nie kryje za pierwszym razem, no nie dziwię się, że go przecenili. 

Jednak po kilku podejściach, spokojnie mogę stwierdzić, że jest to trafiony zakup i stał się on jednym z moich ulubionych lakierów do paznokci. 


Cienki pędzelek nie przeszkadza w niczym, ponieważ lakier z lekkością się nakłada, a rozmiar pędzelka pozwala na zwinne manewrowanie nim, bez "wyjeżdżania" na skórę. Co do krycia - faktycznie trzeba malować dwa razy, żeby kolor był jednolity, jednak lakier schnie w miarę szybko, więc nie stanowi to większego problemu. A kolorek - przepiękny! Oceńcie sami :)



To dzisiaj szczyt moich możliwości jeśli chodzi o pisanie postów, teraz udaję się w podróż po Waszych blogach :) Mam nadzieję, że jutro także uda mi się coś naskrobać, tak więc:
do następnego! :*

3 komentarze: